söndag 29 november 2009

mätt och trött

Jobbade kl 21.30 till 9 imorse, for direkt till stallet för att släppa ut hästarna.
Sen efter en stund for jag ut och red min prinsessa. Kallt va de men hon är lika underbar som vanligt! :D

Höll på att fixa och dona där till strax innan kl 14 nångång och for sen tillbaks till jobbet där vi hade personalmöte.

Jag och Erica åkte in till stan för att hämta kinamaten, jag sprang två vändor med mat till bilen och Erica sprang en. Vi fick med oss mat för över 2500kr. På tio personer ;P Haha!!
De finns mat så de räcker och blir över - gånger 10 :)
Skyndade oss tillbaks till huset för att jag skulle hinna slänga i mig lite mat innan jag skulle hem och sova.

Påväg hem från jobbet så for jag förbi Stöcke och plockade upp några snorungar (Vanja, Hanna och Challe närmare bestämt) :P
Körde fort hem och sprang ner till sängen och kastade mig under täcket. (Nästan så fort gick de)

Hann sova kanske 3,5 timma och sen va de dags att jobba igen.
Nu sitter jag på jobbet och har 8,5 timmar kvar att jobba. Efter de blir de stallet - hem och sova - upp och jobba igen 11timmar! :/

En jobbig helg blev detta!

Inga kommentarer: