fredag 6 november 2009

play some music

Sitter på jobbet igen och lyssnar på musik.. Gud så härligt de är! :)
Jag verkligen älskar musik.. De är alltid lika bra med musik vare sig man är glad, ledsen, arg, besviken, lycklig, peppad osv :) De är bra för själen! ;) haha!

Jobbade ju till 12.30 idag och sen åkte jag förbi Sara påväg hem.. Satt och pratade massa olika med hon som är sjuk :P De va trevligt :) Nu fick jag ju även se lägenheten för första gången.. Jätte fin tycker jag den va!

Sen skyndade jag mig hem för att sova lite innan jag började jobba igen kl 22.30.. Blev dock inte så mkt sömn (inte helt oväntat). Eftersom jag har en hel familj hemma som hela tiden glömmer bort att vara tysta. Så de ropar och hundarna skäller och leker med pipleksaker osv. :/
Jag längtar verkligen tills jag hittar en lägenhet!!!!

Inga kommentarer: