torsdag 19 november 2009

mmm..

Idag är en sån där underbar dag :) (som så många andra dagar, nu för tiden)

Red Olivia, hon var super glad över att få ridas! (som vanligt) Hon är en liten arbetsmyra och jag är så fruktansvärt kär i henne :)

Lakris var (som alltid) jätte JÄTTE mysig när de va dags för mig att åka till jobbet. :P Han försökte locka mig att stanna hemma, men jag kan ju inte de. Även om de va väldigt lockande att få stanna hemma och fortsätta mysa med honom :) (för vem kan motstå en sån underbar liten prins? ) ;)

Körde pappas hyrbil en tväris idag, och jag är såld!! Om bara bensinen hade varit gratis och bilen lite billigare att köpa osv. Då hade jag köpt mig en sån - BMW 320! I love it! Svårt att hålla sig till hastigheterna måste jag erkänna.. Hihi :)


Inga kommentarer: