fredag 20 november 2009

ingen bil

Nähe, de blev ingen bil idag.. :P Den dög inte enligt Andreas (Klabben) så jag/vi får fortsätta leta :)

Åkte iallafall till Surf på utförsäljningen och handlade lite :) Blev inte alls så mkt ändå, de va ju tur. Haha, Sara är väldigt vilsen.. Hon tappade bort sig påväg till Surf, stackaren! Men GUD så jag skrattade åt henne, helt sjukt! :D Men hon är sötast ändå!

Efter Surf åkte jag till Olivia och red henne, skrittade ut en sväng i mörkret och duggregnet tillsammans med Emma och Carna. Kul att få rida tsm med henne igen, va länge sen nu!

På hemvägen åkte jag förbi Nina på travshopen och beställde ett träns och tyglar, hoppas de blir bra nu! :)

Är sjukt sugen på att festa men får ta de en annan helg, för idag har jag bara sovit max 2 timmar. Så jag är så jätte trött..

Inga kommentarer: