lördag 7 november 2009

Oh happy day

Blev ringd igår av Eva som tydligen har svininfluensan, stackarn, hon undrade om jag ville/kunde rida deras hästar för Malin hade inte riktigt tid och va dessutom lite halv rasslig hon med.
SJÄLVKLART säger ju jag! :D Tur i oturen blev de, hoppas dom kryar på sig osv väldigt snart men samtidigt är jag glad för jag får rida deras hästar :)

Red sötaste Chindor idag :) Han kändes till en början väldigt stor (med tanke på att jag just kom från Olivia) men så värst stor är han ju ändå inte :P Bara ganska.. Men han va riktigt rolig att rida och jag fick jobba en del också - kul! :D

Efter Chindor så hann jag även med att rida Malins nya storhäst en snabbis.. :D En jätte söt och rolig häst :) Lagom stor, kring 160 nånting. Nelson tror jag han hette (om jag minns rätt).

Hur som helst blev jag kär i båda två :) (som vanligt) Hehe!


"Snodde" en bild från Malins facebook på Eva och Chindor. Försökte ta kort med mobilen på dem idag, men varken Chindor eller Malins häst var intresserad av att bli fin eller ens fastna på kort. :P

Inga kommentarer: