onsdag 25 november 2009

hur ska jag få tid med allt?

De kan man undra faktiskt.. Jag tror jag har lite väl många bollar i luften samtidigt :P
Men de är ju såå kul så jag kan inte låta bli! :)

Har nu iallafall bestämt mig för att prova på "Pole Dance". Fy fan vad roligt!! :D
De ser jag verkligen fram emot! Vet dock inte hur jag ska ha tid över med de men de löser sig..

Jobbade ju natten inatt + förmiddan, så 21.30- 12.30 jobbade jag. Sen direkt hem och sova! Sov skit dåligt, kanske att jag fick 4 timmars sömn allt som allt. :/
Sen nu började jag kl 21.30 ikväll igen och slutar inte förrän vid 11 imorgon och då ska jag direkt till underbara Olivia för sen kl 17 har vi "personalfest" på Droskan.. Så jag kommer inte få sova förrän efter den imorgon.. Risken finns väl att jag somnar där, på middan :P Haha..
Vi får väl se ;)

Lakris va såklart världens mysigaste ikväll igen när jag skulle iväg till jobbet.
Han drog till med valpögonen till och med.. Usch vad jobbigt de va att lämna honom :/
Jag tror jag ska ta med honom hit nästa vecka någon natt, så får vi mysa och pussas hela natten :)
För nu är de så krisigt och de blir så himla långa pass här på jobbet och då blir de bökigt att ha med honom så, nästa vecka har jag lovat honom :)

Inga kommentarer: