torsdag 5 november 2009

hundrasjuttioelva inlägg efter varann

Jag vet att man kanske inte ska skriva såhär många inlägg efter varann.. Men om jag skulle skrivit allt i ett och samma så hade de blivit så oerhört rörigt och hoppigt! :P
Jag ber om ursäkt! Hehe

Ligger här på jobbet och söker bl.a information om hur man gör när man ska byta ljuddämpare, styrlager och frambroms på pappas gamla motorcykel.
Däremot sa M här på jobbet att jag inte får köra upp med den.. Hmm.. Måste kolla upp de där..
Fast samtidigt så måste ju pappa få igång de där åbäket någongång och jag tycker de hade varit kul att göra de :) Så vi får se.. Jag kanske fixar den ändå.. Är ju bättre än ingen motorcykel alls iallafall! Hehe..

Söker även lägenhet men de är ju omöjligt typ.. Finns ingen lägenhet i de områden som jag vill bo för en lagom peng.. :/ Så om någon känner sig manad att hjälpa mig med månadshyran så hojta till! ;) Eller köpa mig en lägenhet eller ett hus går bra de med för all del :) Jag är inte kräsen :P Haha!

Här får ni se var jag spenderar mina jobbarnätter :P I denna säng så halvligger jag och ser film eller sånt där.. Slappt! :) Dock blir bilderna som jag tar med mobilen så himlarns mörka, men de är inget jag kan göra åt.

Inga kommentarer: