lördag 21 november 2009

godis

Ska kila iväg en sväng nu först med hundarna på kvällspromenad, köper godis samtidigt :)
Strax tillbaks!

Jag är iallafall världens lyckligaste människa :) Olivia var så oerhört fin idag, och jätte jätte duktig!
Hon blir bättre för varje gång - Jag älskar henne!! :)
Bara jag hittar ett bett som inte ger henne sår i mungipan så kommer detta bli SÅÅÅ bra! Med tanke på att de redan är väldigt bra :)
Vanjas kompisar höll på att fota för fulla muggar på träningen så jag hoppas de fick någon bild på mig och Olivia, så ska ni få se hur mkt bättre hon blivit!
-Gaah, jag är SÅÅÅ käär! :D

Lakris har hängt med oss på stallet, han älskar att va på Hippo. Cool va han också, camouflage tjocktröja och "guld" kedjan runt halsen ;)

Olivia är bäst!! :D Lakris med!

Inga kommentarer: