onsdag 25 november 2009

personal middag bl.a.

Red förbi jobbet idag eftersom J länge velat se Olivia "live" och eftersom de bara tar 30 min så är de fort gjort.
De va Maria och Liselott som jobbade så jag sa åt dem att hålla J uppe tills jag kom :)
Hon tyckte Olivia va fin iallafall :) Men vem tycker inte de? ;) Hehe..
Pepsi (Liselotts hund) och Kinza (Marias hund) blev alldeles till sig när Olivia stod på gräsmattan just utanför altandörrn :P Och Olivia är så cool så hon stod bara helt stilla och brydde sig inte alls..
Olivia fick även ställa upp på "barnridning" Hehe.. Maria lyfte upp Kinza i min famn så fick hon åka runt en sväng på gräsmattan.

Ikväll har jag varit på personal middag på Droskan.. Grillbuffén blev vi bjuden på..
Tuvär är jag ju inte nån höjdare på att äta mat, är inte så förtjust i mat.. Så jag va väl inte allt för ivrig på maten där, till skillnad från många andra ;P Hehe!
Men de va trevligt iallafall :)

Inga kommentarer: