måndag 23 november 2009

kris på jobbet

Har just kommit till jobbet och har några timmar nu att se fram emot här :P Eftersom tre utav dom som jobbar här är sjuka så har vi väldigt ont om fólk..
Så jag ska jobba till 12.30 imorgon.. Efter de blir de hem och sova (börjar jobba igen 21.30), får skjuts hem med taxi eftersom volvon ska in på reparation imorgon.. Tur de för idag luktade de bränt igen + att handbromsen ej funkat idag heller..

Va och red Olivia tidigare idag, skrittade ut på en mys tur :) Emma och Carna hänkade, de va jätte trevligt! :)
Jag önskar att dygnet hade fler timmar än de ynka 24, för då skulle jag spendera mer tid hos Olivia och pussa på henne :) Hon är så underbar!
Sa till henne att jag ska köpa mig en gård med stall så jag får ha henne "hemma" så kan jag pussa på henne hur ofta jag vill! :D Hehe!

Inga kommentarer: