lördag 28 november 2009

en underbar dag!

Precis som så många andra dagar!!
Jag är såå glad, Olivia är den mest underbaraste häst jag någonsin träffat! Lakris är världens absolut sötaste hund någonsin!
Och jag är den lyckligt lottade som har BÅDA TVÅ! Helt sjukt..
Snacka om att det stämmer - "efter regn kommer solsken"

En dag som denna, solen lyser och de är i stort sett inga moln på himlen nästan.
Jag far ut och rider en sväng med Olivia och Lakris springer lös brevid.
Olivia - min underbara älskade är så himla glad och man märker verkligen hur mycket hon älskar att fara ut i skogen och motionera. Världens arbetsmyra!
och Lakris - min alldeles egna livslevande duracell kanin! Han älskar att springa lös brevid Olivia och egga upp henne för att springa fortare. Han springer före och hoppar, stutsar, snurrar och jag vet inte allt vad han gör. Man märker tydligt på honom hur bra han trivs!

och Jag - jag har aldrig någonsin mått så bra som jag gör nu! :)




Inga kommentarer: