måndag 30 november 2009

Liquorice

Sov inte nå vidare bra idag men lyckades tvinga mig själv att sova till kl 14. Så jag får väl va nöjd :P
Direkt efter jag vaknat så tog jag och Lakris och hoppade in i bilen och for iväg först till Arkens Zoo. Där kollade vi efter halsband, hittade en "guldkedja" som är lite grövre än de han har nu.
De är synd att den kedjan han har har tappat färgen, den ser nästan lite silvrig ut numera. :/

Efter de åkte vi till Loboo och kollade mer på halsband. (jag vet hurdant halsband jag vill att han ska ha men hittar de inte någonstans) Men eftersom han är lite tunnhårig fram på halsen så har jag nu köpt ett lite "mjukare" halsband som är fodrat och hoppas de ska bli bättre. De är inte så jätte fint men, bättre han får tillbaka pälsen. :)

Åkte sen till granngården för att köpa mat, ska prova ett nytt foder och se om de blir bättre. Purina Pro plan, Lax och ris. De ska vara bra för hundar som är lite känsliga.
Efter granngården åkte vi till Hippo och tittade när en tjej provred Emmas häst Token och de gick bra :) Lakris trivs så bra på hippo :)

Denna bild på Lakris hittade jag på Stöckes hemsida!

Inga kommentarer: