onsdag 2 december 2009

pole dance!

Provade ju på Pole dance idag, de va sjuk kul! Så jag hoppas på att jag ska få tid och lite pengar över att gå en kurs i de :)

Har hänt en hel del idag och nu är jag suuper trött så jag tänker va väldigt kortfattad.

Pappa har köpt en bil, som jag ska köpa av honom. Yeey! Dock va den mörkröd (om jag minns rätt) och jag är INTE förtjust i röda bilar. Vissa kan va snygg men alla bilar är typ röda, finns typ miljarders med bilar som är just RÖD. Guuud en sån tråkig färg är allt jag säger! :P Hehe!

De ringde från Loboo och Lakris halsband va nu insytt så jag och han åkte upp på Ersboda för att hämta de. Ska visa bilder sen..
Köpte även sängkläder på Jysk när jag liks va i farten, hade hittat fina från reklamen som vi fått hem.

For och red underbara Olivia, skrittade ut rättare sagt. Emma, Token, Lamia och Mumin gjorde oss sällskap - trevligt! :) Men kallt.. Ska nog köpa dom där jäkla elsulorna ändå..

På hemvägen från Olivia så åkte jag förbi Strömpilen och köpte Aloe vera juicen till Lakris och en hårfärg till mig.
Lakris smaskade i sig juicen tillsammans med middagen idag. Gick kanon! Hoppas att både maten och juicen gör någon nytta! :)
Hårfärgen har inte hunnit kladdas i än utan gör de imorgon!

Inga kommentarer: