fredag 18 december 2009

bökigt med kyla

Först och främst vill jag ge mig själv en stor applåd för att jag faktiskt har på mig långkalsonger idag.
De är inget jag är nå vidare förtjust i men tycker jag är duktig som "biter ihop" :P Hehe

Va förbi min underbara i eftermiddags :) Hon hade fått gått in tidigare idag eftersom de va så himlarns kallt! Men hon var go och glad som vanligt! Och pussig :) Mmm, jag gillar att pussas på henne :P

Efter att jag pussat på min underbara och fixat stallet så åkte jag en sväng förbi Sanna. "En sväng" resulterade i att jag åkte därifrån vid 20.45 typ.. (Jag börjar ju jobba kl 21.30 :/ )
Så bråttom vart de!
Fick skynda mig hem, kasta ihop något att äta inatt när magen säger ifrån.
Hann inte byta kläder, skyndade mig förbi Subway för att köpa mig en "middag" för att fortsätta köra som en tok till jobbet :)
Hur som helst så hann jag i tid till jobbet iallafall.. De va ju huvudsaken :)

Inga kommentarer: