tisdag 29 december 2009

Träning för Eva Jonsson!

Olivia va sååå duktig! :D Hon blir bara bättre och bättre för varje gång..
Och jag älskar henne mer och mer för varendaste dag som går! Ååh! :D

De va hur kul som helst att få träna för Eva. Hon är så himla bra tycker jag :)
Jag är sån som vill ha mkt kritik och jag vill (i princip) hela tiden höra vad jag kan göra bättre.
Och Eva är bra på de + att hon säger till direkt. Inte efter man ridit övningen utan medan man rider så säger hon åt en = KANON! :D
+ att vi hade jätte bra övningar, Lydnad - nått som Olivia behöver träna lite mer på :) nog för att hon ändå är mkt mer "på plats" jämfört med förut, men de är bra träning just för att hon faktiskt ska lugna sig lite också :)

Hur som helst så sa Eva massa lovande om Olivia, bl.a så tyckte hon att Olivia är en fräck häst som hoppar mkt bra (när hon väl kommer på hur de ska göras) och kan gå långt ;P
Gissa om man blev ännu mer glad då? :D Haha!

Helt galet vad jag är kär i denna häst! Hon är fantastisk! :)
Hoppas vi får träna för Eva mer! eller jag åtminstone! Hehe..

Inga kommentarer: