onsdag 16 december 2009

hängig

Ända sen lördags kväll har jag haft huvudvärk.. (Jag har aldrig huvudvärk)
Men då hade jag riktigt jäkla ont, men va ju på jobbet så de va bara att härda.
Samma sak på söndan, riktigt jäkla ont i huvudet hade jag men de va ju också bara att bita ihop och jobba ändå..

På måndan va jag vaken hela dan, dock va jag sjuuukt trög på eftermiddan. Oj oj säger jag bara..
Men Olivia va ju tvungen att få skorna dit satta ordentligt igen + att hon behövde motioneras osv osv.. Kan däremot berätta för er att jag DÄCKADE när jag väl la mig för att sova.
Sov som en stock (lindrigt förklarat) hela natten, vaknade inte av nånting!

När Sara ringde mig kl 9.30 imorse så va jag såå dålig (ja jag va rentav dålig, typ jätte bakis nästan :P). Jag klev upp och började frysa som en tok + att huvudet gjorde sketa ont!
Bara att bita ihop och åka till stallet, skulle dra in Olivia till Hippo. - Körde fast järnet på gårdsplan vid stallet, bråkade en hel del med volvon kan jag lova. Efter många om och men så tog vi oss därifrån men Olivia fick lov att lämna transporten en stund innan för vi hade aldrig tagit oss därifrån med henne i. Så hon fick så snällt lastas ute på vägen.

Ikväll har jag varit ute på en promenad med Lakris, åkte till Nina och Tyson och gick en sväng med dom i skogen vid Umåker. Trevligt! :) Tyson har blivit mkt större än sist! (såklart)

Hann även kika in deras lägenhet en snabbis!

Nu har jag sketa ont i huvudet fortfarande och ligger i sängen. NU ska jag sova, och jag ska sova tills kl typ 15 imorgon (eller nått) :)

Inga kommentarer: