måndag 14 december 2009

En puss dag!

Eftersom ena framskon är lite lös så fick Olivia vila idag.. Tanken va att jag skulle gå ut och gå men igår kväll tog jag (av misstag) Vanjas stövlar och inte mina egna.. Dom är en stl för små och jag hade så ont i fötterna så jag skippade promenaden..
Istället passade vi på att pussas i massor istället och äta morötter :)

Jag önskar att jag kunde ta med mig Olivia hem, och på jobbet och ÖVERALLT! :D Så jag kan pussa på hon så fort jag känner för de! Hehe..
Längtar tills jag köper min egna gård med stall så jag åtminstone kan gå ut och pussa på henne när jag vill! :)

Här har ni min Underbara puss-mule! :)

Lyckades "lura" henne så jag fick två bilder med bägge öronen framåt! See så vacker hon är!
(I ett NÅGOT förstort vintertäcke) Hehe :)


Inga kommentarer: