söndag 13 december 2009

Hon är de allra vackraste jag sett!

Körde in Olivia till Hippo idag. Tänkte hoppa lite men de blev typ inget hopp alls, hann skutta lite men sen va ena framskon lös.
Jag försökte slå i en söm men eftersom skon dragit sig lite snett så måste man sko om hela köret och de ides jag inte. "Har ju tid hos Bettan på måndag" - tänkte jag..
Men då fick jag höra att hon gått omkull med hästen i ett krondike och brutit nyckelbenet :O
Stackarn!! Hoppas de blir bra fort!! :/

Hur som helst så va Olivia heeelt jäkla underbar.. Precis om alltid, och jag älskar den hästen så oerhört mkt! Och jag förstår inte men för varenda eviga dag som går så älskar jag henne bara meer och mer.. Hur ska detta sluta? De känns redan som att jag är påväg att spricka för att jag är så jäkla kär! Haha..

Måste iallafall vänja henne vid magplatta numera, för idag när vi tog nå språng (på typ 70) så tjongade hon bägge framhovarna i magen. Jäklar att hon tog i, man hörde! :P Hehe..
Så nu blir de "operation - magplatta" :P

Your just too good to be true!


Inga kommentarer: