måndag 28 december 2009

Jag älskar snö!!!

Vet aldrig om jag faktiskt sagt det förut, tror inte heller att jag verkligen älskat snön heller :P
Men nu gör jag de! Sååå fantastiskt underbart! :D

Har varit och plumsat med Olivia i snön idag! Emma, Token, Katrin och Barret hänkade :)
Red på en åker bara en liten bit bortanför Emmas stall :)
De va himla härligt kan jag lova!
Snön var 1-2dm ovanför framknäna på Olivia, Barrets mage tog i snön typ och Token som är lite högre hade ändå snö ovanför knäna :)
Vi travade och galopperade. Olivia tyckte de va super kul, tills de började gå tungt - då blev de lite jobbigt tyckte hon :P

När vi sen skulle gå därifrån och skritta en sväng på vägen (där de inte va nå djupsnö) så gjorde Olivia världens skutt.. Från ingenstans kom de.. Så vi skrattade och sa att de va säkert ett glädjeskutt för att hon slapp jobba i djupsnön :) Hehe!

Imorgon är de träning för Eva Jonsson, de ska bli SÅÅ roligt! :D

Inga kommentarer: