fredag 25 december 2009

känns inge vidare

är så sjukligt trött så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv.
kunde inte somna inatt och när jag väl somnat så ringde telefonen och efter jag pratat i ca 1h så va jag typ pigg eller nått igen.
inte pigg men iaf inte tillräckligt nere i varv för att somna om..

jag förstår inte, jag sover så jäkla dåligt här hemma hos mamma och pappa.
alltid när jag sover borta så sover jag så himla mycket bättre.. De är så konstigt! :/

hur som helst så känns de inge vidare att behöva jobba nu hela helgen.. speciellt inte när jag är såhär jäkla seg.

men de går nog över tills imorgon, ska sova till typ 15-16. för sen blir de stallet, julmat med en del släkt här hemma och sen jobb i 11,5 timmar.
tror dock inte jag kommer få sova nå särskillt länge imorgon.
min familj är sämst på att visa lite "respekt" och vara tysta när jag ska sova. :(

de blir nog bra ändå :) får väl vila igen allt de jag missat den dag jag dör :P

Inga kommentarer: