torsdag 10 december 2009

Mi familia

Vet inte riktigt om de blev rätt men vi låtsas som att de heter och stavas "Mi familia" :P

Nu är min rebus (eller vad man kallar de) löst!
Döpte min nya bil till Valter, med hjälp av min kära vän Matilda :) Hehe..
Såååå......

L -akris
O -livia
V -alter
E -lina

Körde in Olivia idag till Hippo och hon var SÅÅ duktig! :)
Emma och Carna hakade på.. Olivia och Carna är tydligen bästa vänner när vi är på Hippo.
Idag höll Olivia också på att prata med Carna nästan hela tiden medan vi red, hon ropade efter henne eftersom Emma gick från ridhuset innan vi. Hon ropade hela tiden efter Carna de gånger då Carna inte var inom synhåll osv :P
Alltså Olivia är verkligen världens sötaste :) VAD skulle jag gjort utan henne? Vill inte tänka den hemska tanken!!
Hon är bäst helt enkelt :)

Har även hunnit med en hel del mys med Lakris idag och han har faktiskt varit riktigt mysig. Det är inte ofta de händer när man väl har möjlighet.. Han brukar ju bli som mest mysig när jag ska till jobbet, och då är de ju lite för sent :P

- och öronen bakåt, precis som vanligt när jag ska fota. Hon är såå söt och glad - tills jag tar fram kameran.. Undra om de är för att hon ej vill va med på kort? :P
Ska se till att någon fotar henne utan att hon är beredd, så kanske man får se en underbart söt Olivia med öronen framåt! :) Som hon ser ut i vanliga fall :)

Inga kommentarer: