onsdag 9 december 2009

Sjukan

Ja inatt hände de "grejer" så vi blev tvungen att ta vårt pickpack och bege oss till sjukhuset.
Så min förmiddag har spenderats där.. Tur iallafall att allt gått bra ändå :)

Efter jobbet hade jag tid hos läkarn för att kolla upp min axel och mitt lillfinger. Skulle vilja röntga de två för jag har lite problem i dom sen jag lyckades flyga av :P
Men dumma jäkla läkare som körde över mig totalt, han lyssnade inte alls på vad jag sa. Han började klämma och känna på min nacke istället (där jag redan har skit ont) och sa att de är de där jag borde fixa istället.
-Jo nog vet jag väl de och jag försöker ju göra nått åt de men nu va jag ju faktiskt inte där för nacken!!!!!!!
GAAAH! Jag hatar hatar hatar folk som inte sköter sitt jobb.
Om jag kommer dit för att kolla upp mitt finger och axel så kan dom ju iallafall klämma och känna på dom två och inte ge sig på nått annat! :(
Men jag sa åt mamma så hon ("chefen") skulle gå och skälla ut honom lite :P
Nästa vecka ska jag och kolla upp mig hos en annan bättre läkare :)

Inga kommentarer: