måndag 28 december 2009

inhandlat!

Agerade chaufför till Vanja och Challe som ville upp på Horze och kolla och sen även på Pegasus.
Eftersom jag också hade tänkt åka till Pegasus idag så tänkte jag va snäll och skjutsa dem :)

Först väl på Horze så hittade jag en fin fleece tröja, i längre modell. Gick typ nedanför rumpan.. Såg verkligen jätte mysig ut! Jag funderar starkt på om jag kanske skulle köpt den.. :)

På Pegasus så köpte jag dels ett nytt innetäcke till Olivia.. Tanken va att använda de när hon åker i transporten till och från Hippo. Eller, hon brukar få åka i vintertäcket dit men på hemvägen är hon oftast blöt/duschad och då vill jag inte att hon ska åka i vintertäcket. De tar så lång tid att få de torrt sen igen.. Så då tänkte jag att hon skulle få ha sitt nya 360grams.
Hoppas att det blir varmt för henne :)

Funderar även på om jag ska köpa antingen ett till fleece täcke med hals, eller om jag rentav ska köpa ett ylletäcke med hals. Hmm?

De återstår att se :)

Inga kommentarer: