söndag 6 december 2009

Horze

Har varit på Horze idag, de öppnade här i Umeå i torsdags men har inte varit där tidigare.
Ides inte åka dit i början (hade inte tid heller) och lika tur va väl de. Hörde ryktesvägen att kassörskorna inte kunde kassan alls, de hade inte prismärkt några varor i huvudtaget, de hade inte påsar att lägga varorna i och kortautomaten funkade inte.. Bl.a!
Jisses vilket kaos de måste ha varit i torsdags :P Hehe, tack och lov att jag inte åkte dit då! :D

Hur som helst så köpte jag inte nå mkt, har de mesta.. (Eller njaaaa) Men anser mig inte riktigt ha råd så jag spar på de :)
Köpte iallafall ett reflex ridtäcke, inte så fint (orange) men varmt och stort och mysigt. + att man syns ordentligt. Ska fota de och visa!
Olivia va väl inte nöjdast på jorden när jag kom och provade täcket på henne men :P Hon va inte så förtjust i färgen skulle jag tro :D haha! Nämen.. De va fult, men som sagt - vi syns! Och de är viktigt!! :)

Efter att jag ridit Olivia så åkte jag hem och gjorde väldigt goda chokladbollar :D mums!
Åkte även en sväng och tittade på träningarna på Hippo för Emma Emanuelsson.. Lakris hakade och va snygg i sin camouflage tjocktröja. ;)

Inga kommentarer: