måndag 14 december 2009

spoooky

Skulle nyss gå och he i motorvärmar sladden.. Usch
Först när jag tog ut sladden från baksätet så hördes de som en kvist bröts av i skogen en liten bit bort bara.
Men jag såg ju såklart ingenting eftersom de är alldeles mörkt däråt..
Sen medan jag höll på att bråka med att få i kontakten i dosan på förlängnings sladden så bröts en till kvist av. Ljudet var väldigt klart så jag kan inte hört fel..
När jag sen skulle he förlängningssladdens kontakt i uttaget i cykelskjulet så skallrade de till i gallret på hundgården (den sitter fast i baksidan av cykelskjulet)
Då blev jag faktiskt riktigt rädd. :/
Tittade runt hörnet men såg inget så jag skyndade mig in och halvvägs till dörrn så låter de som att något/någon knackar på väggen..

USCHHH!!!!
Precis som i en skräckfilm typ..
Känns lite otäckt att va här nu faktiskt. Tur jag inte sett nån skräckfilm inatt, DÅ hade jag inte varit såhär pass lugn. :/

Inga kommentarer: