onsdag 2 december 2009

Frusen transport

Åkte in till Hippo med Olivia idag för att rida lite, de går ju i princip bara att skritta ute så..
Hon var jätte glad över att få komma in på Hippo och röra på sig :)
Vi tog även några skutt..
Jag är så sjukligt kär i Olivia så de är nästan överdrivet :P haha! Men hon är underbarast, så är de bara!

När jag hade ridit klart, duschat och lastat osv. Då jag skulle he upp lill luckan där baki så satt den som berget!
Ååhh, jag blev så arg! Den gick fasiken inte att rubba. Jag sparkade på den där haspen som satt fast, jag drog, jag vickade på den, jag tog 5-56 och sprayade hej vilt, jag gjorde allt! Till slut så fick jag lov att ringa Emma Berg som va kvar på Hippo som kom springandes med varm vatten, DÅ "lossnade" haspen. Guud så less jag va! Olivia med..

Men sen gick allt bara smärtfritt! :) Hon är sååå duktig!

Och som fd ägarna sa att hon va svår och lasta.. De har jag inte märkt av - hon går rakt in. I "värsta" fall behöver jag lägga ut en lina på marken så går hon in direkt! :)

Inga kommentarer: