lördag 12 december 2009

dumma jag!

Glömde mitt usb-minne hemma, jag som hade lagt över typ fyra-fem filmer. Jag ville ju se åtminstone nån inatt! :(
Dumma dumma jag! :P
Jaja, tur Magnus har en hel del backup.

Ikväll red jag, Olivia, Emma och Carna runt byn. Mysigt vare :)
Imorgon drar jag in Olivia och Emma Akilles till Hippo och rider. Olivia va mkt mer sansad idag när vi va ute eftersom jag va in på Hippo igår och red. Så nu ska jag hålla henne vad jag lovat - dra in tre dar i veckan! Minst :P

Skulle skynda mig till jobbet ikväll men Lakris gjorde allt i sin makt för att försöka hindra mig.
Valp ögonen, busa med mig, hoppa på bakbenen för att nå upp till min hand och bli klappad på, sprang fram och tillbaks framför mig för att jag skulle se honom och kanske eventuellt ta med mig honom..
Hehe, han är underbarast!! :) MIN sötaste lilla krabat! Åhh att han är goast!!

Inga kommentarer: