fredag 29 januari 2010

-25 igår på jobbet

Olivia fick vila igår eftersom de va -23 i Ansmark.
Idag är de nog inte särskilt mkt varmare men nu har hon vilat söndag,måndag, onsdag och torsdag. Så nu är de färdig vilat..
Ska dra in henne på hippo idag och rida hade jag tänkt. De blir nog bra..
De lär behövas, både att rida henne eftersom hon hatar att vila och att rida inomhus då hon lär vara på G nu efter att ha vilat så mkt.

Nog för att jag egentligen tror att hon behövt den här vilan pga allt som "hänt" sen hon kom hit upp till Umeå. Många intryck att smälta + återhämtning av muskler.
Men de lär bli intressant idag, vad hon säger om att bli riden igen :)

Jag önskar att jag inte behövde sova nu så jag kunde åka iväg till Olivia på direkten!
Vill rida min underbara prinsessa ju!! :D

Inga kommentarer: