måndag 25 januari 2010

sådan matte sådan hund!!

Jag kom i och för sig på mig där.. i förra inlägget alltså..
Men inte kan de ju stämma att sådan matte sådan hund, jag höll på sådär när jag va liten.. Och de har ju ingen betydelse i dags läget.
Fast lite roligt är de förstås!

När jag va liten, typ dagis och lågstadie ålder.. Så gick jag alltid och muckade med mina bröders kompisar.. Jag slog på dem, jag bråkade på dem osv.
För jag visste att de inte skulle våga röra mig eftersom jag va Leo och Simons lillasyster! :D
Haha! :)
Mamma har berättat att fröknarna på dagis och skolan sa att de va tvungna att hålla mig borta från "de äldre barnen" för jag gjorde inget annat än bråkade med dom.
Hehe..

Men som sagt, jag visste ju att de aldrig skulle våga göra mig nått. Dels för att de va vänner med mina bröder och dels för att då skulle de väl få tillbaks av mina bröder också.. :P

Så Ja.. Jag känner igen mig i Lakris! Trots att jag faktiskt inte minns just att jag bråkat med mina bröders kompisar, men jag är medveten om tryggheten att alltid ha två äldre bröder som skyddar mig, när de behövs. :)

Inga kommentarer: