söndag 31 januari 2010

laaat

Vet inte varför jag är så sliten men jag är iallafall jätte trött.. :P Skulle tro att de är för att jag är i en period där jag knappt får i mig någon mat.. *suck*
Jag blir så less på mig själv när jag är såhär.. Blir inte piggare utan att få mig mat, men min kropp/hjärna(?) vill inte ha någon mat. Så då är de inte så mkt att göra.. Snart går de nog över :)

Vaknade iallafall innan kl 9 imorse, skönt! Fast jag va gaaalet trött.. Gick upp och åt frukost och sen la jag mig i soffan i vardagsrummet, där låg jag och dö glodde på tv tills jag for till stallet vid 12 typ :P
Nu ligger jag i soffan igen och snart börjar I en annan del av köping, (eller vad de heter) som jag tänkte se. :) Har sett typ ett halft program där i början när de började visas för några år sen.. Men alla säger ju att de är så himla bra/kul så nu tar jag mig i kragen och ser de :)

Inga kommentarer: