fredag 15 januari 2010

"försov" mig

Egentligen så gjorde de väl inte allt för mkt men dumt ändå, allt blev så sent då..

Skulle ge lunch åt hästarna idag eftersom Emma och Maria är bortresta över dagen.. For hem efter jobbet och klockan hann bli typ nio - halv tio innan jag bestämde mig för att vila ögonen en stund.
Satte alarm på telefon kl 11.30 så jag inte skulle försova mig.. När larmet ringde så var jag ganska så halv pigg ändå men skulle "bara" sträcka på mig, var min tanke, och somnade om innan jag hade sträckt färdigt på mig.
Mamma väckte mig och sa : Elina, klockan är halv tre..

GAAAAH! Upp och hoppa, av med kläder på med andra kläder och SKYNDA iväg!
Stackars hästarna :( Nog för att dom brukar få lunchen vid två men endå.. Fick så dåligt samvete.. Hade egentligen tänkt hinna rida innan jag skulle ge lunchen.
Känns så dumt att störa hästarna "mitt i maten" och fara ut och rida en timme. :/

Men det va ju inte så mkt att göra åt. Olivia va iallafall väldigt nöjd över att få fara ut på ridtur - som vanligt! :) -relativt varmt va're ju också tidigare idag så..

Inga kommentarer: