fredag 15 januari 2010

handlat med mig mama

Istället för Big mama så kallar jag min mamma för Mig mama, låter ganska så lika ändå :)
Kan inte säga Big mama för hon är inte så stor trots allt.

Efter stallet så va det bara och skynda sig iväg för ÖB stänger kl 19! Jag hade kikat ut en del grejer i tidningen som vi får med posten. :) Jag gillar reklam! Speciellt typ ÖB, Rusta och Jysk.
Reklam för mat är inte min grej!

Hur som helst..
På ÖB inhandlades massa olika, bl.a två jätte fina ljuslyktor - skit snygga om jag får säga det själv! ;) Sen även "sånna där" mått (dl, msk, tsk, osv), hade svårt att bestämma mig mellan typ rosa/lila färgade eller svarta.. Men efter jag tänkt efter så köpte jag svarta. Blir nog bra. Hade det funnits knall rosa så hade inte valet varit lika svårt! :P
Köpte även ett svart schabrak med en liten gul passpoal - 45kr! Jag hade varit dum om jag inte köpt de! Köpte även en täckesgjord för 11 kr.. MED MERA, MED MERA..

Nästa stopp blev ICA MAXI. Där inhandlades mat och annat smått och gott..

Inga kommentarer: