söndag 17 januari 2010

jag är stel, olivia trött och lakris helt slut!

De är en kort sammanfattning, kan man säga :)
Hela förmiddagen kändes de inte som jag hade nån riktig träningsvärk..
Den märktes när jag skulle hoppa upp på Olivia, där jag slängde över benet på andra sidan så högg de till. Jäklar! :P

Olivia va iallafall super duktig idag :) Som vanligt! ;P
Nämen.. Hon va lugnare än igår, säkert väldigt trött sen gårdagen.. :P Det märktes dels för att hon va lugn och sen sparkade hon bakut mer än vanligt.
Men idag va det inte lika hård träning som igår + att jag beslöt mig för att vi skulle ta de lite lugnare idag.
Vi hoppade en bana på 1-1,1om det va lite olika höjd på dem. Ville inte hoppa nå avancerat utan fokuserade mer på att ha henne på plats mellan hindren. Höjden har hon ju inga problem med ;)

Hon är sååå bra! :D

Inga kommentarer: