torsdag 7 januari 2010

Film på Olivia från julklappshoppningen

Ni hittar denna film på you tube, den här adressen:

http://www.youtube.com/watch?v=VyKGRtOLef8

Funkar de inte så sök "Elina Hellberg" så kommer filmen upp :)

Vet inte riktigt vem det är som filmat, men någon utav Hambergs, skulle gissa på Kicki men vet ej säkert.
Suuuper snällt av dem iallafall att filma!
Det går nämligen inte att föra över filmer från vår videokamera till datorn.
Men jag blev ÖVERLYCKLIG när jag såg att "stöcke" lagt ut videon på mig och Olivia :)
Det är från första klassen på julklapps hoppningen - 70cm. (Fanns bara 70 och 90, vi hoppade båda)

Jätte kul att få film på de, nu kan ju både fd ägaren och fd. fd. ägaren till Olivia se hur mkt hon förbättrats :) Och med det menar jag - lugnat ner sig och hittat tekniken lite mera :)
Och om Ni ser filmen så får ni hemskt gärna slänga in en kommentar här på min blogg, vill bara att ni ska få se henne nu :D

2 kommentarer:

evelina sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Åh va fin hon är! :) är så himla kul att läsa om hur bra det går! :) /Jennifer (fd. fd. ägare :))