söndag 31 januari 2010

Sötnosar!

Lakris hängde med till Olivia och Hippo idag.
Vi varätt sent på Hippo så de va inga där, så Lakris fick sitta inne i ridhuset medan jag red.
Han låg och myste på min jacka :)

Medan jag gick och skrittade av Olivia så fick Lakris springa runt lös. Han ansåg sig nog ha kommit till paradiset! Haha..
Såå stort rum och ingen snö och inte nå särskillt kallt heller. Han slutade aldrig springa!

Han sprang i full fart mellan mig och Olivia och mamma som satt på en pall..
Olivia är så härlig gentemot Lakris. Han springer runt henne, bakanför och framför åt alla håll - i full fart!
Och Olivia bryr sig inte, rör inte en fena..
När han kommer fram för att hälsa och busa med mig så sänker Olivia ner huvudet för att få nosa och pussa på Lakris. Han är dock lite skraj men ibland så händer de att de "pussar" på varann :)

Såååå söta! :D Jag lovar att jag verkligen ska försöka hinna fota de två nångång :)

Inga kommentarer: