tisdag 19 januari 2010

Installering av office paketet

Usch, jag har skjutit upp detta alldeles för länge.. Man fick ju en tid att "prova på" detta paket men sen var man tvungen att installera eller ha någon produkt nyckel eller alltihopa samtidigt..
Hmm?
Nu har jag iallafall "fått tummer ur" och sitter precis just nu och installerar detta..
Vet ej riktigt hur man går till väga, då de inte finns någon hjälp grej om hur man gör.
Förhoppningsvis blir de nog bra..

Jag avskyr att göra sånt här och datorerna som jag försökt installera nått på verkar avsky att jag gör de också. Så de är väl ungefär så det brukar vara..
Hoppas däremot att den här datorn är lite mer vänlig än de jag haft tidigare.

Däremot har jag en fråga, räcker det med bara produkt nyckeln eller måste jag installera?
Hade tre alternativ när jag startade skivan i datorn, lägg till och ta bort program, reparera, ta bort!
Jag valde reparera, får se nu vad de blir av detta! :O

Håll tummarna!

Inga kommentarer: