måndag 25 januari 2010

sova eller inte sova..

Har besluts ångest..
Behöver sova, skulle kanske ha sovit. Huvudvärken (som jag aldrig haft besvär av förut har sakta börjat utvecklas). Vill inte börja ha huvudvärk?!
Innan jag fick problem i nacken så hade jag ALDRIG huvudvärk, inte ens när jag va bakis! - Va aldrig bakis förut..

Sen jag blev halft halshuggen så har jag haft lite smått huvudvärk.. Inte så farligt.
Dock nu de senaste dagarna har jag haft ordentlig huvudvärk på morgonen när jag slutat jobbet.
Tuvär så är jag ju inne i min "inte äta"-period också.. Vilket nog är en stor orsak till huvudvärken, då jag inte får i mig sånt som kroppen faktiskt behöver..
Men som alltid så går den perioden över snart, om några dagar.. Den brukar göra de iaf!

Hur som helst så vet jag inte om jag ska sova nu eller inte. Hade tänkt ringa trafikskolan och höra om skoterkortet, hade tänkt ringa några universitet och höra om hur jag ska lyckas läsa till de jag vill bli, hade tänkt gå till biblioteket för att låna några böcker om hästens anatomi och fysiologi, skulle behöva åka upp på ersboda -jula-rusta-outlet sport butiken(vad den nu heter?)

Universitetet har telefon tid mellan 10 och 12. Fasen.. De är inte ens två timmar kvar tills de "öppnar".. Gaah.

Jag lägger mig och "vilar" en stund.

Inga kommentarer: