tisdag 12 januari 2010

Hippos propp har lagts ut!

Såg just att proppen för Hippos tävling 6-7 mars, ligger ute :)
Har kollat och typiskt nog finns de inte nån 90's så vi får köra på 1m :)
Lägsta klasserna båda dagarna va 1m sen va de 1,10 och jag tänker inte stressa iväg nånting.
Nej huvva. Jag och Olivia har all tid i världen och tänker inte sabba nått pga onödig stress.
Så 1m på lördan och 1m på söndan blir kanon!

Hade helst startat med 90 men jaja.. Man får inte allt här i världen ;P
1m är inga problem för Olivia men jag hade önskat på att kunna ge henne en schysst start på hennes första tävlings år och vårat första tävlings år tillsammans. Men vi fixar utan tvivel 1m också. :) Nemas problemas :P

Orkar inte anmäla mig inatt utan gör det sen när jag vet mer om jag ska jobba den helgen osv. Så jag kan va säker på att jag får byta bort den helgen :) Inget kan stoppa oss från att tävla heller! ;)

Wiie!

Inga kommentarer: