onsdag 6 januari 2010

hippo imorgon!

Jo vet ni, imorgon ska jag köra in Olivia på Hippo hade jag tänkt..
Emma skulle också hänga med, tror hon skulle ta med Carna.
Så de lär väl bli de såkallade BFF'sen som drar till Hippo imorrn ;P Olivia och Carna alltså..
Dom har typ blivit s.k. BFF's sen vi drog in dom samtidigt och red första gången!
Haha.. Oh my..

Men det ser jag hur som helst MKT fram emot!
Då ska Olivia få åka i sina två nya täcken, iallafall på hemvägen. Ylletäcket med hals och 400grams stalltäcket ;) Bara det bästa till den bästa ;)
Dock är ylletäcket väldigt stort, köpte 145 för mamma sa att de krymper när man tvättar dem.
Hon har 135 i vanliga fall men jag lyssnade på min käre mor och köpte det större. Dessutom är de nog skönare för dom, när täcket är med hals, att ha det lite större.

Inga kommentarer: