fredag 29 januari 2010

de blev rätt sent

Åkte ju in med Olivia idag till Hippo :)
Hon var överlycklig när hon upptäckte att vi skulle bege oss iväg med transporten, eftersom de oftast är till Hippo som vi åker :) Och hon gillar Hippo, för där rids man och gör roliga grejer..
Hon skyndade sig från stallet och om hon hade fått välja så hade hon nog sprungit på transporten :)
Sötaste hon!!

Vi försökte oss på lite enklare dressyr idag, ville inte rida henne svettig eftersom de va så kallt att åka i transporten. + att de är rätt kallt i stallet nu när de bygger om..
Hur som helst så ägde jag en liten dressyr-prinsessa idag :)
Olivia va jätte glad och njöt för varje steg hon tog med mig på ryggen, och jag njöt av att få sitta på min lilla prinsessa igen :) Känns som de va länge sen! Hehe..
Jag är beroende av Olivia! That's the truth!

En suuper bra dag! Men även väldigt kall dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är då roligt att läsa om dig och Olivia. Du har lyckats jättebra med henne! :)/fd. ägaren Ida

Elina sa...

Tack så mkt!
JAg hoppas de går bra för dig med din nya som du skulle köpa? :)