onsdag 6 januari 2010

utställningar

Har såklart också kikat på utställningar som jag och Lakris kan fara på.
Inte för att de alls är min grej men vi måste prova iallafall!
En utställning har vi som sagt varit på, och det gick ju jätte bra förutom att han just då hade nått konstigt.. Typ allergisk reaktion eller nått?

Tuvär har det "konstiga" resulterat i att han är ganska tunnhårig på vissa områden av huvudet.
Men hur som helst så ska vi ge detta med utställning ett försök till :)
Kanske att någon med en dvärgpinscher tik tycker att han är fin och vill ta valpar? :P Hehe..

De inofficiella utställningar jag kunde hitta (kikade på rytterling.se) som är i någorlunda "närheten" är den 6 februari i Lycksele och dit är det drygt 12 mil. Och den 9 maj i Skellefteå och dit är det drygt 13 mil. Hmm..
Orkar fasiken inte åka så långt för en utställning. Jag är ledsen men jag tror jag väntar på något som är närmre, det borde finnas?! I Vännäs åtminstone?

Inga kommentarer: