torsdag 28 januari 2010

mocka = terapi

Många säger att mockning är som terapi..
Jag vet inte om de men jäklar vad mkt man hinner tänka på :)
En stund varje dag står man där i stallet och mockar, ibland har man sällskap och då tänker man väl inte så himla mycket.
Men däremot när man står där ensam så bara snurrar alla tankar, man tänker på allt möjligt :)
De är ganska kul faktiskt :P

Idag stod jag och tänkte på låten "Release me" med Agnes. Jag bara älskar den låten! Den är bara SÅ himla bra. :) Fast de är nog också för att den stämde så bra in på hur jag kände mig, just när den kom ut alltså.

För lite över ett år sen va de väl som den kom ut, eller ja iaf ett år sen tror jag.
Och just för ett år sen så trivdes jag inte så jätte bra med "var jag befann mig" om man säger så.
Bl.a just den låten gav mig styrkan att ta mig ur den sitsen och gå vidare. Vilket är helt klart de bästa jag gjort! :)

Inga kommentarer: