tisdag 12 januari 2010

hur glad kan man bli på bara 1,5h?

Det ska jag berätta! :P

Fick alldeles just veta att jag får byta till schema raden på dagtid! YEEEEEY!
M hade frågat J fyra gånger, alla gånger på olika sätt och fått samma svar alla fyra gånger - Elina!
Så jag fick de! Yes Yes Yes!! Haha!
De här är några av alla fördelar med att jag får jobba dag igen:
- kan åka till stallet direkt efter jobbet = tjäna mkt bensin pengar
- jag får sova på nätterna!
- mina vänner kan börja ringa mig igen, utan att va orolig att dom väcker mig :P
- jag kan börja umgås med mina vänner igen
- kan även umgås med Maria igen! (vi har ju bytt av varann om nätterna så när hon jobbar är jag ledig och tvärtom = vi ses aldrig)
- jag är ledig 13 dagar på vårt 4 veckors schema (inklusive då en fredag-lördag-söndag ledig)
- den största fördelen med allt är att jag inte kommer va lika sliten! :D

I love it!!

+ att jag fick veta på facebook att min käraste Emmie hade tänkt komma upp och hälsa på!
Ni vet, hon jag va och hälsade på i Danmark! Yeeeey! :D
Nu måste jag bara flörta till mig en skoter att låna så hon får pröva åka skoter! :) Har lovat henne de.

:D

Inga kommentarer: