onsdag 6 januari 2010

Jäkla människor!

Ikväll när jag skulle logga in på facebook så kom de upp nån text om att någon fått tag i mitt lösen och att min "användare" var inaktiverad för tillfället. (Eller nått i den stilen)
Jag fattade ingenting men gjorde som det stod att jag skulle göra, steg för steg.
Fick bl.a fylla i födelsedatum, för att bevisa att de va jag som loggade in. Och sen även byta lösen..
När jag väl kommit in på facebook så ser jag att någon skickat massa konstiga meddelanden till ganska många utav mina kontakter.
Usch vad illa jag tycker om sånt här!
Varför håller folk på på de här viset? Förstöra för folk.. Nog för att de inte blev förstört nått i de här fallet men man har ju hört o andra fall..
Skaffa er ett liv och sluta förstöra för andra!

Jag undrar, varför tar inte polisen fast människor som håller på såhär istället för dom som laddar hem saker? För när man gör sånt här så inkräktar man ju på andras liv.
Som i vissa fall kan de exempelvis ta ens lösen till banken eller liknande. Och de är ju inte speciellt roligt om det skulle hända! :O

Jäkla människor!

Inga kommentarer: