fredag 1 januari 2010

Första inlägget 2010

Känns rätt trist att inte ens sett några fyrverkerier inatt.. Har hört dom, och sett hur omgivningen lyses upp men inte självaste fyrverkeriet.
Grannen är ju en bit bort och mot husets ena sida, den sidan som inte har ett endaste fönster. :(
Så min nyårsafton va inte nån höjdare iår inte..
Sitter här på jobbet och har som sagt inte ens sett en endaste raket. :(
Trist..

Men för att se de på den ljusa sidan.. Jag kommer inte vara bakis imorgon :)
Jag kommer inte ha gjort av med en massa pengar utan tvärtom - jag kommer ha tjänat pengar! :P Hehe..
+ att jag inte behövt stå utomhus och frysa arslet av mig för att se fyrverkerierna osv.
+ att jag heller inte har förlorat ögon, fingrar, händer eller liknande pga fyrverkerier ;P Haha..

Kanske inte dom bästa ursäkterna men men.. Nu har man provat på de här också :)

Såhär såg de ut tidigare idag när jag va ute och red, myysigt! Men dock lite kallt och blåsigt :P

Inga kommentarer: