fredag 15 januari 2010

he he..

Tidigare har jag tänkt (när jag jobbar natt) att jag borde ha något nyttigt och bra att äta på nätterna.
Eftersom jag inte kan ställa mig och laga mat, eller värma i mikron (för då väcker jag M och J).
Så min kloka hjärna sa då åt mig att jag kunde ju testa sån där typ näringsdrycker, eller nyttigt "snacks". Alltså typ diet grejer..

Jag skämdes när jag pratade med mamma idag på MAXI och letade efter dessa grejer. Hittade verkligen inte vars de var, gick runt överallt där vi kunde tänka att dessa grejer fanns.
När jag pratade med mamma så pratade jag väldigt tyst.. *viskade* diet grejer..
Vet inte riktigt varför jag skäms.. Men tanken är absolut inte den att jag vill gå ner i vikt eller liknande. Utan varför jag tänkt prova äta sånna saker är bara för att jag fått för mig att de ska vara nyttiga, mättande och behövs inte tillagas.

Mamma var snäll och erbjöd sig gå och fråga personalen om var de hade diet grejerna. Vi fick svar och vi hittade..

Förstår egentligne inte varför jag ska tycka att de är pinsamt att käka sånt? :P
De är väl bra att äta?
Haha!

Inga kommentarer: