fredag 22 januari 2010

Avatar i 3D

Jag är besviken..
Filmen va sjuuuukt bra, verkligen jätte bra! Jag VILL HA en sån där flygande drake eller vad de va för nå' :) VILL HA! :P
Dock är jag väldigt besviken på 3D'n.. Heeelt onödigt.. Hade lika gärna kunnat se den utan 3D.
Men jag är nog bara vääldigt bortskämd efter att jag såg "Mupparna" i 3D när vi (familjen hellberg) va i Florida.

Då ska ni veta, DÅ kan man snacka 3D. De va helt galet! Mupparna va verkligen överallt! De va brevid en, de va framför en, de svischade förbi huvudet.. De kom verkligen ut ur duken, hade de varit "på riktigt" så hade jag kunnat tagit i dom medan jag satt i stolen.

Så de sög..
Ska aldrig mer se 3D, iallafall inte om de itne är tecknat.. För de ska jag faktiskt ge ett försök här i Sverige och se. Men inge annat..

Se filmen! :) Men de är absolut inget måste att se den i 3D..

Inga kommentarer: