söndag 31 januari 2010

Åter igen en tripp till hippo

Idag va de iof inte så jätte kallt kanske, men drog in henne ändå. Jag va inställd på att göra de så då blev de så :)
Igår så va Olivia en dressyr prinsessa och idag så agerade hon hopp prinsessa :)
Jag blir så glad av att rida henne, jag kan inte sluta le. Och jag tror att om hon kunde så skulle hon nog också le :)
Underbara häst!

De är så himla roligt med henne för de känns verkligen som att vi har nått.
Hon är ju lite skeptisk till andra människor (även om de är hästvana och bra människor).
Sen är hon lite skeptisk till de mesta, om inte allt går rätt till..
Som exempelvis idag när vi hoppade så sköt hon mig lite ur sadeln en gång så jag hamnade lite i obalans i landningen så fick hon lite halft "panik" eller nått.. För att jag va i obalans..
Så en väldans känslig och skeptisk dam är hon.. Men samtidigt så har hon mkt förtroende för mig och litar på mig på ett helt annat sätt än alla andra..
Och hon är lite sån att om man lyckas ha henne på "sin sida" och hon har all förtroende för'en så kommer hon nog gå genom eld och vatten för'en.. (i princip) :)

Hon har en sån otroligt härlig personlighet!
- De gick iaf SKIT BRA att hoppa idag.. Som vanligt! :)

Inga kommentarer: