fredag 29 januari 2010

jag är trööött

Tänk vad konstigt.. Jag sover bättre i soffan i vardagsrummet än vad jag gör i min säng.. Dumt!

Hur som helst så har jag varit vääldans trött.. Ställde väckarn på 14, vid lunch kom mamma hem och levde jävel - pratade/skrek i telefon (som hon brukar), hundarna skällde och levde jävel dom med.. jag somnade om, stängde av larmet kl 14, som tur va hade jag ställt ytterligare ett larm kl 15 men de stängde jag av de också.. kl 16 vaknade jag till och kollade på klockan och blev stressad. Men jag kunde fortfarande ha sovit till kl 20 ikväll känns de som..

Ska börja göra mig iordning eftersom jag ska dra in Olivia på Hippo, som tur är så följer mamma med.
Måste ju lasta på vägen utanför stallet nu, annars om man lastar på gården så tar man sig inte ut pga halkan! :/

Inga kommentarer: