lördag 2 januari 2010

Mer snö på inkommande!

Härligt!

Men nu snöar de bara ytterst lite.. Fast de kan nog va bra att de lugnar sig lite, så de som plogar får tid på sig att ploga bort mestadelen snö från vägarna tills de kommer mera :D Haha!
- Jag får inte nog av snön!

Olivia fick vila igår, hon får vila även idag.. Lite trist men de kan hon behöva :) Den 16-17:e är de tydligen träning för Daniel Svensson igen, så hon kan få en tvådagars nu. :) Sen är de dags för mer "plumsning" :D Yeeey!
Har även bestämt med Emma att vi ska försöka lura med någon stackare (mest troligt hennes Peter) att komma med och fota när vi plumsar! Så ska ni få se minnsan!

Idag ska jag kila iväg och köpa en ny almenacka. Har dels en hemma på väggen som man ser månadsvis, men de är KANON att ha en mindre också!
Jag har använt min flitigt de sista typ 2-3åren :)

Ganska kul och se tillbaks sen i dom också.. För den jag har nu räckte för 1,5år. Kul! :)

Inga kommentarer: